fredag, maj 04, 2007

hej jag har moppemuch

Eller iallafall så gör jag nu ett ärligt(som om det skulle kunna vara annat) försök till att faktiskt odla skägg. Bockaskägg för att vara mer exakt. Det går ganska bra måste jag säga. Dock är det blont och fjunigt. MEN, det finns där och det är najs, och jag gillar det. Och det måste vara huvudsaken. Tänk, för 21 år sen så önskade jag mig mustasch och skägg, och nu har jag det (nästan).

Och tydligen så passerar jag så pass bra när jag lindar att folk tror att jag är MTF. Det är riktigt intressant måste jag säga. Jag skulle kunna ta det som en förolämpning, men jag väljer att ta det som en komplimang. Så det så.

Anyway, nu ska jag ta mitt fjunbockaskägg och gå och sova. Tvättdags imorgon. Eller ja, idag.

Oh just det klicka på "klicka här" så får du höra ett ljudklipp på hur min röst lät efter 1 år, 1 månad & 1 vecka. Jag jobbar på att få in ett klipp där du kan jämföra.

klicka här


Vad har följden blivit? Att männen icke vilja gifta sig? Och följden därav? Prostitution. I Orienten polygami, i Västerlandet asexuering (könlöshet) - August Strindberg

Inga kommentarer: